- Go n-aithneoimid muid féin de réir ainm agus roinne laistigh den Mhol Náisiúnta Fiontair agus an guthán á fhreagairt againn.
- Go n-admhaítear gach cumarsáid scríofa ó chliaint laistigh de 24 uair an chloig ó Luan go hAoine.
- Go bhfreagraítear gach ceist dá leithéid laistigh de 5 lá oibre ón gceist a fháil; mura féidir freagra iomlán a thabhairt seolfaimid freagra eatramhach.
- Go bhfuil ár suíomh gréasáin so-úsáidte agus cothrom le dáta.
- Pleanáil agus ullmhúchán a dhéanamh.
- Teagmháil agus rannpháirtíocht a dhéanamh.
- Éisteacht go gníomhach le saincheisteanna agus le spriocanna.
- Gníomhartha a ghiniúint agus a aontú.
- Críochnú agus imeacht.
- Cur i gcrích agus athbhreithniú a dhéanamh.
Ráiteas Misin
Misean an Mhoil Náisiúnta Fiontair
Is é misean an Mhoil Náisiúnta Fiontair ná dlús a chur le forbairt cuideachtaí Éireannacha den scoth chun seasamh láidir a bhaint amach i margaí domhanda as a dtiocfaidh rathúnas náisiúnta agus réigiúnach méadaithe.
Cad í an Chairt Chliant?
Is treoir í an Chairt seo ar cháilíocht ár seachadta seirbhíse duit agus leagtar amach inti cad a dhéanfaidh FÉ duit, conas a bheartaímid é a dhéanamh agus an scála ama ina ndéanfar é.
Cad is féidir leat a bheith ag súil leis ón Mol Náisiúnta Fiontair?
Cumarsáid
Déileálfaidh an Mol Náisiúnta Fiontair le d’fhiosrúchán go pras agus ar bhealach cabhrach, cúirtéiseach agus freagrúil trína chinntiú:
Is iad uaireanta gnó phríomhoifig an Mhoil Náisiúnta Fiontair i mBaile Átha Cliath ná 9.00am go 5.00pm, Luan go hAoine.
Rannpháirtíocht Cliant
Tá próiseas sainithe leagtha síos ag an Mol Náisiúnta Fiontair chun dul i dteagmháil leatsa, ár gcliaint, chun éifeachtacht agus éifeachtúlacht a bhaint amach inár gcaidreamh gnó leat. Tá achoimre ar an bpróiseas thíos:
Inrochtaineacht
Tá sé mar aidhm againn a chinntiú go bhfuil ár suíomhanna, ár n-áiseanna agus ár n-acmhainní go léir inrochtana go hiomlán de réir an Achta um Míchumas 2005. Le haghaidh ceisteanna maidir le hinrochtaineacht, cuir isteach an fhoirm Déan Teagmháil Linn
Rúndacht
Tá oibleagáid rúndachta reachtúil ar an Mol Náisiúnta Fiontair maidir lena chliaint agus ní nochtfaidh sé an fhaisnéis seo ach amháin mar a cheanglaítear le dlí. Sa Chairt seo, geallaimid caitheamh leis an bhfaisnéis phearsanta/ghnó faoi rún daingean.
An Nós Imeachta Cúláraigh
Tá an Mol Náisiúnta Fiontair tiomanta do sheirbhís ar ardchaighdeán a sholáthar dá chustaiméirí. D’fhéadfadh go mbeadh ócáidí ann, áfach, nuair a thagann fadhbanna chun cinn, agus nuair nach bhfaigheann tú an tseirbhís a bhfuil tú ag súil léi.
Go minic is féidir ceist a réiteach go tapa agus go héasca trí theagmháil a dhéanamh leis an duine lena raibh tú ag déileáil. Is féidir leat é sin a dhéanamh duine le duine, ar an nguthán, trí ríomhphost nó trí litir a scríobh. Más fearr leat gan déileáil leis an mball foirne atá i gceist nó mura bhfuil tú cinnte cé atá freagrach as an tseirbhís a bhfuil tú ag gearán fúithi, is féidir leat teagmháil dhíreach a dhéanamh leis an Rúnaí i scríbhinn.
Paula Maguire
Rúnaí Cuideachta
Fiontraíocht Éireann
An Plaza
Páirc Ghnó an Phointe Thoir
Baile Átha Cliath 3